Безготівкова оплата
Після розміщення замовлення на сайті ви отримаєте на пошту рахунок, який можна сплатити у найближчому відділенні банку або за допомогою розрахункового рахунку.
Оплата банківською карткою на сайті
Ви можете сплатити замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard через сервіс LiqPay. Для підтвердження оплати ви будете перенаправлені на сторінку безпечних платежів банку.
Накладений платіж
Оплата товару провадиться після прибуття в місце призначення. Після перевірки його стану вам потрібно підписати акт прийому-передачі для підтвердження того, що вас все влаштовує.
Binance Pay
Binance Pay – це безконтактна, безмежна та безпечна технологія криптовалютних платежів, що дозволяє вам платити за товари та послуги на нашому сайті у криптовалюті без комісії по всьому світу.
Терміни доставки, описані на сайті, вказані для зразкового орієнтиру. Точні дані ви можете дізнатися у менеджера магазину, при оформленні замовлення.
Доставка здійснюється по всій території України (крім тимчасово окупованих територій). Доставка в інші країни не проводиться.
Сервіс доставки Нова Пошта
Важливо! Перед тим як прийняти конкретний товар і розписатися на бланку замовлення, потрібно перевірити: відсутність дефектів; комплектність поставки. У випадку невиконання цих дій і виносуі товару за межі перевізника, всю відповідальність за товар несе покупець!
Ми дуже лояльно ставимося до процедури повернення / обміну товарів. Для здійснення процедури необхідно, лише, зв’язатися з нашим сервіс менеджером за номером вказаним у гарантійному талоні.
Згідно з чинним законодавством, товар належної якості може бути повернутий протягом 14 днів з дня покупки, проте цей термін за нашими правилами складає 20 днів!
Якщо ви хочете повернути товар належної якості, який придбали у нашого партнера, або дилера, треба звертатися безпосередньо до нього.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару (придбання товару не належної якості), споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
2. пропорційного зменшення ціни;
3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути. Недоліків, усунення яких пов’язане з непропорційними витратами або затратами часу. Недоліків, які виявилися неодноразово чи з’явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:
1. відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
2. вимагати заміни товару.
Чи можу я обміняти куплений товар на щось інше?
Можете. Термін та умови аналогічні таким, як для процедури повернення товару належної якості.
Чи можу я повернути/обміняти частину замовлення?
Можете. Термін та умови аналогічні таким, як для процедури повернення товару належної якості.
Коли мені перерахують гроші за повернутий товар належної якості?
Ми переказуємо гроші протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання товару.
Повернення / обмін товарів належної якості:
Що таке товар належної якості?
Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів.
Споживач має право повернути або обміняти придбаний товар, якщо він не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Слід мати на увазі, що повернути або обміняти товар можна, якщо він не використовувався, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та якщо він має повний комплект постачання.
Звертаємо вашу увагу на те, що існує перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»
Повернення / обмін товарів неналежної якості:
Що таке товар неналежної якості?
Важливо! Товари для повернення / обміну повинні відправлятися виключно в стандартному пакуванні, що надається компанією Нова Пошта. Послуги додаткового упакування (в стретч-плівку або обрешітку і т.д.) буде оплачуватися коштами відправника.