Гарантійні умови

Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті, а також зазначений в експлуатаційних документах конкретного товару. Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації до початку користування технікою!

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару (товарного чеку).

УВАГА! Якщо користувач не дотримався при відправлені товару на сервіс відповідних вимог, товар може бути не прийнято. У такому разі сервісний цент оповіщує клієнта про невиконання умов по прийняттю товару на сервіс, товар повертається клієнту, а усі розходи по відправленню товару сплачує користувач.

Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.

Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.

Право на гарантійне обслуговування втрачається у таких випадках:

  • якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або інших потреб, які не відповідають його прямому призначенню;
  • у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, описані в інструкціях з монтажу та експлуатації;
  • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  • якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
  • якщо серійних номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені продавцем чи (і) виробником. (У разі, коли серійні номери і маркування відсутні на виробі, але присутні на упаковці , потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін);
  • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками , навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
  • якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
  • наявності електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з’єднань, радіоелементів;
  • наявності термічного пошкодження виробу і його складових частин;
  • якщо потрібне технічне обслуговування, чищення (аудіо -, відео головок , механічних приводів та ін.)

Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:

  • механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;>
  • ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано: збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником.

Електронна гарантія

Для отримання електронної гарантії на TM NEOR, необхідно заповнити форму реєстрації та додати документ якій підтвержує купівлю (чек, видаткова накладна або інший документ)

Обов’язково вказуйте актуальні контактні дані та коректну інформацію про товар (серійний номер).

Гарантійний лист буде надісланий на вказану при реєстрації електронну пошту.

Термін гарантії на обладнання TM NEOR відраховується з моменту покупки товару, детальна інформація відповідно гарантійних умов розміщена у гарантійному талоні.

Всі питання з приводу використання або отримання електронної гарантії, Ви можете задати менеджеру сервісного центру написавши листа на електронну адресу: service@neor.ua

Форма реєстрації для отримання гарантійного талону

    Форма для оформлення сервісного звернення

       

      Telegram-bot