Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті, а також зазначений в експлуатаційних документах конкретного товару. Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації до початку користування технікою!
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару (товарного чеку).
УВАГА! Якщо користувач не дотримався при відправлені товару на сервіс відповідних вимог, товар може бути не прийнято. У такому разі сервісний цент оповіщує клієнта про невиконання умов по прийняттю товару на сервіс, товар повертається клієнту, а усі розходи по відправленню товару сплачує користувач.
Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.
Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.
Право на гарантійне обслуговування втрачається у таких випадках:
Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
Для отримання електронної гарантії на TM NEOR, необхідно заповнити форму реєстрації та додати документ якій підтвержує купівлю (чек, видаткова накладна або інший документ)
Обов’язково вказуйте актуальні контактні дані та коректну інформацію про товар (серійний номер).
Гарантійний лист буде надісланий на вказану при реєстрації електронну пошту.
Термін гарантії на обладнання TM NEOR відраховується з моменту покупки товару, детальна інформація відповідно гарантійних умов розміщена у гарантійному талоні.
Всі питання з приводу використання або отримання електронної гарантії, Ви можете задати менеджеру сервісного центру написавши листа на електронну адресу: service@neor.ua
Форма реєстрації для отримання гарантійного талону