Залучення учнів до роботи з текстом та документами не є складним завданням, але вимагає трохи фантазії. Маючи це на увазі, ми розробили наступні ідеї, щоб допомогти вам дізнатися, як зробити документ-камеру унікальним та інноваційним способом навчання у школі. Ви можете бути здивовані тим, наскільки універсальними є ці засоби навчання.
Велика книга. Кожна книга – це велика книга з документ-камерою. Просто помістіть книгу під камеру, і ви отримаєте миттєве збільшення тексту та зображень через проєктор. Збільште зображення або навіть слова, які ви хочете обговорити. Проеціюйте зображення на інтерактивну дошцу, і ви можете виділити або підкреслити текст, малюючи на дошці.
Показати і розповісти. Коли учні приносять сувеніри з відпочинку або фотографії свого нового домашнього улюбленця, найшвидший і найпростіший спосіб для всього класу, щоб побачити їх, – це використати документ-камеру. Немає необхідності передавати щось по всьому класу і ризикувати його падінням або пошкодженням. Тепер кожен може добре роздивитися.
Науковий інструмент. Кожен вчитель хімії, біології та інших природничих наук повинен знати, як використовувати документ-камеру. З її допомогою можна збільшити помилки, вивчити скелі, або навіть подивитися через мікроскоп. Ви з легкістю можете поділитися отриманими зображеннями на великому екрані за допомогою документ-камери.
Цифрова камера. Ваша документ-камера може фотографувати все, що ви кладете під неї. Просто натисніть кнопку, і вона збереже її на карті пам’яті SD. Фотографуйте учнівські роботи, наукові експерименти або що-небудь інше, що ви хочете зберегти. Отримані зображення можна зберегти в електронному форматі, роздрукувати, завантажити у хмарне сховище, поділитися ними в соціальних мережах.
Проєктор 21-го століття. Документ-камера працює як проєктор, але відображає тільки ті предмети, що лежать під об’єктивом. Чому б не проеціювати деякий графічні елементи на дошці для малювання графіків, продемонструвати текст в книзі, журналі чи зошиті учня. Якщо проекція відбувається на інтерактивну дошку, то в процесі роботи можна вносити правки, робити помітки, а потім зберігати отримані результати у вигляді фото.
Великі карти. Нажаль, матеріальна база наших шкіл не надто багата і мало хто може похвалитися великою кількістю географічних карт. Якщо у вас така ж ситуація, документ-камера вам просто необхідна. Вставте атлас або карту з підручника під камеру і передайте їх у великому масштабі на інтерактивну дошку. Тут ви можете додавати коментарі, виділяти або збільшувати на різні точки розмови.
Проміжок часу. Багато документ-камер дозволяють робити знімки через певні часові інтервали. Це означає, що ви можете встановити її, щоб фотографувати один раз на хвилину, годину або навіть день для запису результатів дослідження науки про зростання рослин або проекту соціальних досліджень щодо погоди.
Математичні маніпуляції. Викладання математики з документ-камерою легко і весело. Показувати групування, додавання, віднімання та ділення з кубиками під камерою. Усі ваші традиційні засоби викладання математики можна детально переглянути за допомогою документ-камери.
Гарні приклади робіт. Розміщуйте завдання під камерою, щоб показати приклади хорошої презентації, переглядайте чернетки чи логіку, яка використовується для вирішення математичної задачі. Обмін інформацією ніколи не був простішим. Якщо ви проектуєте його на інтерактивну дошку, ви навіть зможете взаємодіяти з нею і редагувати її неруйнівним способом.
Гігантські таймери. Особисто нам подобається www.online-stopwatch.com. Покажіть учням, скільки часу залишили для групових або індивідуальних завдань . Покладіть цифровий таймер під камеру, збільшіть бажане збільшення, встановіть таймер, і у вас миттєво з’явиться гігантський таймер, який ви і учні зможуть використовувати.
Документ-камери – це тільки початкові грошові витрати, але вони скоро почнуть економити час і гроші та всі види інших ресурсів. Наприклад, ви можете виявити, що вам більше не потрібні кошти на великі книги або настінні карти. Ви також заощадите час для обміну учнівськими роботами, і матимете можливість використовувати математичні маніпулятиви з цілою групою класів, а не просто невеликими групами. Але, зрештою, це лише деякі способи залучення школярів до роботи з документ-камерою. Справжня істина полягає в тому, що незабаром ви натрапите на більш власні, методи використання цього універсального пристрою. І як тільки ви навчитеся творчо використовувати документ-камеру, ви будете дивуватися, як ви раніше навчали без неї.